אוכל מוכן ומגשי אירוח

אוכל מוכן ומגשי אירוח

מגשי אירוח

מגשי אירוח

אוכל מוכן

אוכל מוכן והגשה

מגשי פירות חתוכים

מגשי פירות חתוכים הם תוספת טעימה וצבעונית לכל אירוח. בין אם הזמנתם את כל הקייטרינג מחברה חיצונית ובין אם אתם מארגנים את כל הכיבוד לבד, הזמנה של מגשי פירות היא חגיגית וקינוח נהדר. אנו מציעים לכם שלל מגשי פירות חתוכים מכל הסוגים ובכל צורות ההגשה, לנוחותכם. המגשים מתאימים הן לאירוע פרטי והן לאירוע עסקי, בכל עונות השנה.

מגשי פירות חתוכים

מגשי פירות חתוכים
סוגים של מגשי פירות חתוכים

מגשי פירות חתוכים יכולים לעמוד בפני עצמם ככיבוד, או כקינוח. אפשר להזמין אותם באירועים הבאים:

  • ישיבת הנהלה – לא תמיד ישיבות ההנהלה אורכות שעות, ולפעמים מדובר על ישיבה קצרה. במקרה כזה אין צורך להזמין קייטרינג שלם ואפשר להסתפק במגשי פירות חתוכים. אפשר לקחת אותם ישירות מתוך המגש ואפשר להניחם על צלחת, זו אופציה מצוינת לאנשים הנמצאים בפגישות עסקים רבות אך רוצים לשמור על בריאותם.
  • ברית או בריתה – גם אם החלטתם להכין את כל הכיבוד לבד, או חילקתם אותו בין בנות המשפחה, הרי הכנה של מגשי פירות גוזלת זמן רב. יש לקלף אותם, לחתוך אותם ולסדר אותם על הצלחת. הזמנה של מגשי פירות חתוכים מקילה על מי שטורח על הכנת הכיבוד ומאפשרת קינוח נהדר לאורחים.
  • מפגש חברים – לפעמים כמה חברים נפגשים לצפיה במשחק כדורגל, נפגשים לרגל יום הולדת של מישהו ועוד. גם אם ארגנתם בעצמכם את הכיבוד, הזמנה של מגשי פירות חתוכים היא תוספת מדליקה ומרעננת לכל מפגש חברים.

אפשר להזמין מגשי פירות חתוכים לכל אירוע ולהתאימם לסוג האירוע, מספר האורחים והאוכל המוגש באירוע עצמו.

הזמנה של מגשי פירות חתוכים

כדי להזמין מגשי פירות חתוכים יש לעדכן את הקייטרינג על מהות האירוע. אפשר להזמין את הפירות עם קיסם, כדי שאפשר יהיה להסתובב בין האורחים ולהגישם כאוכל אצבעות. לחלופין, אפשר להזמינם בצורת הגשה המתאימה לנטילה על הצלחת. כדאי לעדכן את הקייטרינג אם יש אנשים הרגישים לסוג פירות מסוים ואם יש העדפה לפירות הדר, פירות טרופיים ועוד. אנו מתאימים לכם את סוג מגשי הפירות לפי מהות האירוע והאורחים המוזמנים אליו.

אנא השאירו את הפרטים שלכם באתר או התקשרו. נשמח לחזור אליכם עם פרטים נוספים על סוגים שונים של מגשי פירות חתוכים, להנאת האורחים שלכם, לשמירה על הבריאות ולאירוע מוצלח.

הצעת מחיר בקליק

סמן את המגשים הרצויים

קבל הצעה להזמנת מגשי אירוח

אנחנו מבטיחים לך שאצלנו תהנה מאוכל איכותי במחירים מנצחים!

מלא פרטי האירוע וקבל הצעת מחיר