אוכל מוכן ומגשי אירוח

אוכל מוכן ומגשי אירוח

מגשי אירוח

מגשי אירוח

אוכל מוכן

אוכל מוכן והגשה

קייטרינג לאירועים עסקיים

קייטרינג לאירועים עסקיים מציעים שירות של כיבוד המוצע במהלך אירוע עסקי. האירוע יכול להתקיים במקום העבודה עצמו, כגון ישיבת הנהלה או שאפשר לקיים אותו במרכז כנסים חיצוני. בשני המקרים הללו על המארגנים לדאוג לכיבוד, משום שלרוב אירועים כאלה מתקיימים במשך כמה שעות. אירגון קייטרינג מקצועי מאפשר לכם לחסוך את הטרחה שבהכנת הכיבוד, ולפנות זמן כדי לנהל את האירוע כהלכה ולהשקיע באורחים ובעובדים המוזמנים לאירוע.

מהו קייטרינג לאירועים עסקיים

קייטרינג לאירועים עסקיים
קייטרינג לאירועים עסקיים אפשרויות

ארגון אירוע עסקי כולל הכנה ממושכת. יש לבחור את המקום, להכין את תוכן האירוע, לתאם בין המרצים לבין העובדים המוזמנים ועוד, לשים לב שכל האבזור הטכני עובד כמו שצריך. משום כך הזמנה של קייטרינג לאירועים עסקיים מקילה על המארגנים ומבטיחה כיבוד מוצלח. יש כמה סוגים של קייטרינג המתאימים לאירועים עסקיים שונים:

  • ישיבות הנהלה – בישיבות הנהלה מוזמנים לפעמים מנהלים בדרג ניהול שונות, מרחבי הארץ. במקרה כזה אפשר להזמין מגשי אירוח הכוללים מנות נוחות לנטילה, כגון אוכל אצבעות. מגשי האירוח יכולים להיות כיבוד קל ואף ארוחה שלמה הכוללת גם מנות עיקירות, לנוחותכם.
  • ימי עיון במרכז כנסים – מקובל לערוך ימי עיון לעובדי במרכזי כנסים מחוץ למקום העבודה. מקום כזה כולל אודיטוריום, חדרי הרצאות ועוד. לפעמים אורכים אירועים כאלה יום שלם ויש לדאוג גם לקבלת פנים הכוללת כיבוד קל ועגלת קפה, וגם ארוחת צהרים המוגשת על גבי מזנון או באמצעות מלצרים המסתובבים בין העובדים.
  • אירועים עסקיים בערב – מקובל כי חברות גדולות מארגנות אירועים עסקיים פעם בשנה, למטרת חלוקת רווחים, עדכון העובדים ועוד. במקרים כאלה אפשר להזמין קייטרינג לאירועים עסקיים המגיע כארוחה המוגשת לשולחנות, כולל הגשה.

כדי לדעת איזה סוג של קייטרינג מתאים לאירוע העסקי שלכם, כדאי להתייעץ עם אנשי מקצוע שידעו להתאים לכם את סוג הקייטרינג ואת כמות האוכל המוזמן.

הזמנת קייטרינג לאירועים עסקיים

כאשר מתכננים אירוע עסקי, יש לחשוב על סוג הקייטרינג המתאים לו. האם מדובר בישיבה סביב השולחן? האם העובדים יקחו את הכיבוד מתוך מזנון או מתוך מגשים? האם יש צורך גם בארוחת צהרים? יש לחשוב על כמות האורחים, מספר המנות העיקריות המבוקשות, הרכבו של הקייטרינג החל מכיבוד קל ועד למנות אחרונות ועוד.

אנו מזמינים אתכם להתקשר או להשאיר פרטים באתר ונחזור אליכם עם פרטים נוספים על קייטרינג לאירועים עסקיים. נסייע לכם לתכנן את סוג הקייטרינג המתאים לאירוע שלכם, לפי מהות האירוע, מספר האורחים וסוג האוכל המבוקש.

הצעת מחיר בקליק

סמן את המגשים הרצויים

קבל הצעה להזמנת מגשי אירוח

אנחנו מבטיחים לך שאצלנו תהנה מאוכל איכותי במחירים מנצחים!

מלא פרטי האירוע וקבל הצעת מחיר