אוכל מוכן ומגשי אירוח

אוכל מוכן ומגשי אירוח

מגשי אירוח

מגשי אירוח

אוכל מוכן

אוכל מוכן והגשה

ארוח בשרי- המנה המועדפת..

כנפיים ברוטב ברביקיו- בחירת הקהל הישראלי..

לא צריך להיות קרניבור מושבע כדי לדעת שכנפיים הן אחת ממנות הבשר האהובות ביותר על הסועד הישראלי. זוהי מנה טעימה וכזו שבהחלט עשויה לשדר השקעה או אפילו יוקרתיות כאשר היא מוכנה היטב. בנוסף לכך, המנה הזו נחשבת ל"קלילה" ביחס למרבית סוגי הבשר האחרים וניתנת להכנה במגוון וריאציות. המאמר הנוכחי מתייחס אל המשתנה ששום מנת בשר אינה יכולה להיות שלמה בלעדיו – הרוטב, כמובן, שהמציאות מוכיחה שהוא בהחלט קובע במקרה של כנפיים. אז מדוע מומלץ לשקול בחיוב הכנה של כנפיים ברוטב ברביקיו?

כנפיים ברוטב ברביקיו: השילוב המושלם

מגשי אירוח למסיבות- מנת הברביקיו המועדפת
מגשי אירוח למסיבות- מנת הברביקיו המועדפת

אחת הבחירות המקובלות ביותר למנות כנפיים היא רוטב ברביקיו, שמשמש גם להכנת מנות בשר אחרות ולתיבולן. הרוטב, שיכול להיות דליל או סמיך, כולל טעם מעושן שמשתלב היטב עם מאפייני הכנפיים. את חגיגת הטעמים שהוא מספק מציע שילוב חומרי הגלם המרכיבים אותו, ביניהם חומץ, רסק עגבניות, סוכר/דבש ועוד. ניתן למצוא וריאציות שונות של רוטב ברביקיו, כאשר ההבדלים הם גם על בסיס גיאוגרפי: באסיה, למשל, תמצאו גרסאות של חרדל על בסיס רוטב הויסין או קטשופ. בארצות הברית, דוגמא נוספת, יכלול רוטב הברביקיו חרדל וחומץ, לצד רכיבים אחרים.

מכאן נובע שניתן ליצור סוגים שונים ומגוונים של כנפיים, בהתאם למאפייני המטבח שרוצים להשתייך אליו, בהתאם למנות שיוגשו לידן וכמובן – גם בהתאם לנסיבות ההגשה של הכנפיים. כאשר מגישים כנפיים ברוטב ברביקיו באירועים, למשל, מומלץ לחשוב כיצד פונים למכנה המשותף הרחב ביותר של האורחים.

גם התוספות חשובות

חשוב להדגיש שלא על הברביקיו לבדו יכולה להישען מנת הבשר. ניתן להוסיף למנה גם רטבים וטעמים אחרים, למשל השילוב המצוין בין ברביקיו לבין דבש, מה שמאפשר לחוות את כל הטעמים: מלוח, מתוק וחריף גם יחד. כמובן, מומלץ לשים לב גם מה מגישים לצד הכנפיים, כשהחדשות הטובות מהבחינה הזו הן שהכנפיים משתלבות היטב עם שורה ארוכה של מאכלים.
כאשר מעוניינים במגוון רחב של כנפיים, לצד מנות אחרות, הכתובת אליה ניתן לפנות היא חברות הקייטרינג למיניהן. חברות אלה מציעות שלל אפשרויות למנות, מהן ניתן להרכיב תפריט עבור כל מאורע בו מעוניינים להגיש אוכל בכמויות גדולות. מומלץ לטעום את הכנפיים טרם ההגשה שלהן, בשלב הטעימות, וכך לקבל החלטות סופיות לגבי מרכיבי המנה: הן מבחינת מידת העשייה של הכנפיים עצמן והן בכל הנוגע לרוטב הברביקיו שמושם עליהן. בכל מקרה, צפויה לכם ככל הנראה חוויה קולינרית מהשורה הראשונה.

הצעת מחיר בקליק

סמן את המגשים הרצויים

קבל הצעה להזמנת מגשי אירוח

אנחנו מבטיחים לך שאצלנו תהנה מאוכל איכותי במחירים מנצחים!

מלא פרטי האירוע וקבל הצעת מחיר