אוכל מוכן ומגשי אירוח

אוכל מוכן ומגשי אירוח

מגשי אירוח

מגשי אירוח

אוכל מוכן

אוכל מוכן והגשה

מגשי אירוח תל אביב

ארגון אירוע כרוך בהרבה תיאומים. יש לחשוב על המקום, לסדר אותו לנוחות האורחים וכמובן לדאוג לכיבוד מושקע. לא כולם עושים אירוע באולם אירועים הכולל קייטרינג ויש הרבה אנשים שאוהבים לארח בסלון, בגינה ואף בגג הדירה בתל אביב. כאשר אתם מזמינים אורחים לאירוע, הפתרון המושלם להיבט הכיבוד הוא מגשי אירוח תל אביב, המגיעים אליכם עד הביתה ומסודרים בצורה נוחה להגשה.

מגשי אירוח תל אביב

מגשי אירוח תל אביב
סוגים של מגשי אירוח תל אביב

מגשי אירוח תל אביב מתאימים לסוגים שונים של אירועים:

  • אירוע המתקיים בבית – אם אתם מקיימים ברית, בריתה או סתם מפגש חברים כיפים, הזמנה של מגשי אירוח הם פתרון נהדר עבורכם. הכיבוד מגיע על גבי מגשים ומסודר בצורה אסתטית ונוחה להגשה.
  • יציאה לחיק הטבע – כאשר מארגנים אירוע בחיק הטבע, הבאת המגשים אתכם עם האוכל המוכן היא פתרון אידאלי. אפשר לדאוג לישיבה, לשולחנות הגשה, מניחים את המגשים על גבי השולחנות וכולם נהנים מאוכל איכותי וטעים במיקום נהדר.
  • ישיבת צוות – כיום כל מקום עבודה מארגן ישיבות צוות בתדירויות שונות. חלקן כוללות צוות מצומצם ולחלקן מוזמנים גם עובדים ממקומות אחרים ואף חברי הנהלה. במקום להגיש עוגות משמינות או בורקסים לא בריאים, מגשי אירוח תל אביב הם הפתרון המושלם לעובדים המעוניינים לשמור על בריאותם במהלך פגישת צוות ממושכת.

אנו דואגים לאוכל לפי ההזמנה שלכם, מספר האורחים, סוג האוכל ומיקומו. כל מה שעליכם לעשות הוא ליהנות ביחד עם האורחים, עובדים או חברים שלכם.

סוגי מגשי אירוח תל אביב

אני מציעים מגשי אירוח מסוגים שונים ומגוונים. אפשר להזמין מגשי אירוח הכוללים מנות ראשונות, מה שמתאים להגשה על ידי מלצר. בדרך זו גם אם אתם מזמינים חברים לעשות על האש בחצר, אתם יכולים להיות שקטים שהפתיח של האירוע יהיה טעים ולא יגזול לכם זמן הכנה רב. כמו כן אפשר להזמין מגשי אירוח עבור כל הכיבוד, החל מהמנות הראשונות ועד למגשי הקינוחים. הדבר נוח מאוד לארגון אירוע משפחתי כגון ברית או בריתה, בר או בת מצווה, ימי הולדת או ימי נישואין. כל הכיבוד מגיע על גבי מגשים ואתם מחליטים אם להניחו על מזנון מרכזי או שמלצר יעבור בין האורחים ויציע להם כיבוד.

אם ברצונכם לקבל מידע נוסף על מגשי אירוח תל אביב, אנא השאירו פרטים באתר או התקשרו ונשמח לחזור אליכם עם מידע נוסף.

הצעת מחיר בקליק

סמן את המגשים הרצויים

קבל הצעה להזמנת מגשי אירוח

אנחנו מבטיחים לך שאצלנו תהנה מאוכל איכותי במחירים מנצחים!

מלא פרטי האירוע וקבל הצעת מחיר