אוכל מוכן ומגשי אירוח

אוכל מוכן ומגשי אירוח

מגשי אירוח

מגשי אירוח

אוכל מוכן

אוכל מוכן והגשה

קייטרינג בנתניה כשר

קייטרינג בנתניה כשר זהו פתרון נוח למי שמחפש כיבוד לאירוע מושקע. אנו מכינים את הכיבוד בדיוק לפי הטעם ולפי התקציב שלכם. אנו יכולים להציע לכם מגשי מזון מוכן, קייטרינג מתחילתו ועוד לסופו, מגשי קינוחים ועוד. כל שעליכם לעשות הוא להתקשר אלינו ואנו נסייע לכם בבחירת הקייטרינג המושלם לאירוע בלתי נשכח. 

קייטרינג בנתניה כשר

קייטרינג בנתניה כשר
אפשרויות הזמנת קייטרינג בנתניה כשר

קייטרינג בנתניה כשר ניתן להזמנה במגוון דרכים:

  • מגשי אוכל – רבים גילו את האפשרות הנוחה להזמין מגשי אוכל. בדרך זו אין צורך לחמם, לחתוך ולהגיש לשולחנות. זוהי אפשרות נוחה מאוד לאירועים בעבודה למשל כגון ימי עיון, ישיבות צוות ועוד.
  • עמדות מנגל – זוהי בחירה טבעית לאירועים שונים. אנו מספקים סוגים שונים של מנגל, החל מעמדת שווארמה ועד לעמדת אסאדו או קבבים מושקעים.
  • קייטרינג מלא – זוהי אופציה מתאימה לאירועים שלמים. כלומר אנו דואגים לכל היבט הכיבוד, כולל מנות ראשונות, מנות עיקריות, תוספות וקינוחים.

הזמנת קייטרינג בנתניה כשר

אנו מספקים קייטרינג בנתניה כשר ברמות כשרות שונות. אנו מצוידים בכל תעודות הכשרות הנדרשות שחשובות לכל האוכלוסיות. אתם בוחרים את רמת הכשרות ואנו מתאימים עצמנו אליכם. הכשרות שלנו נמדדת בכל ההיבטים, החל מהמקום שבו אנו רוכשים את חומרי הגלם, דרך המטבחים הכשרים שלנו ועד לכלי ההגשה. נושא הכשרות חשוב לנו מאוד ואנו בעלי ניסיון להתאמת רמת הכשרות לכל דרישה.

אנו מספקים קייטרינג בנתניה כשר למגוון אירועים. אירועים הנערכים בבית כגון ברית, בר מצווה ימי הולדת וימי נישואין. בדרך זו המארגנים לא צריכים לטרוח על היבט הכיבוד ויכולים ליהנות עם האורחים שלהם ולדאוג לתוכנית. אפשרות נוספת היא שאתם דואגים לחלק מהכיבוד ואנו דואגים לשאר, כגון רק מגשי פירות או רק המנות הבשריות. אנו גם מספקים קייטרינג כשר למקומות עבודה לאירועים כגון ימי עיון, ישיבות צוות, ימי גיבוש ועוד. למשל מגשי אוכל של כריכונים או מגשי פירות הם להיט בקרב מקומות עבודה ומשום שאנו מחזיקים בתעודות כשרות, כולם יכולים לאכול מהכיבוד שאנו מביאים ללא חשש.

אנו גאים בקייטרינג הכשר שלנו לאולמות אירועים ומספקים קייטרינג מלא לפי דרישה. מנות ראשונות, מנות עיקריות, סלטים, תוספות וקינוחים. נשמח להתאים עבורכם קייטרינג כשר נתניה למגוון אירועים וחגיגות. התקשרו או השאירו פרטים ונחזור אליכם עם הצעות מתאימות.

 

הצעת מחיר בקליק

סמן את המגשים הרצויים

קבל הצעה להזמנת מגשי אירוח

אנחנו מבטיחים לך שאצלנו תהנה מאוכל איכותי במחירים מנצחים!

מלא פרטי האירוע וקבל הצעת מחיר