אוכל מוכן ומגשי אירוח

אוכל מוכן ומגשי אירוח

מגשי אירוח

מגשי אירוח

אוכל מוכן

אוכל מוכן והגשה

קייטרינג חלבי באשדוד

אנו מציעים סוגים שונים של קייטרינג בפריסה ארצית, כולל קייטרינג חלבי באשדוד. יש האוהבים להזמין מנות עיקריות המבוססות על בשר, אולם רבים מעדיפים להזמין כיבוד חלבי ממגוון סיבות. ראשית, יש המקפידים על כשרות ולכן אם רוצים קינוחים חלביים למשל, עדיף שכל הכיבוד יהיה כשר. שנית, יש אירועים שלא מתאים להגיש בהם בשר, כגון ימי עיון לעובדים או ישיבות צוות. אנו מתאימים את סוג הקייטרינג לאירוע שלכם, לפי התקציב וההעדפות הקולינאריות שלכם. 

קייטרינג חלבי באשדוד

קייטרינג חלבי באשדוד
קייטרינג חלבי באשדוד אפשרויות הגשה

אנו מציעים לכם סוגים שונים של קייטרינג חלבי באשדוד:

  • מגשי אוכל – אנו מכינים את המנות על מגשים וכל מה שנותר לכם לעשות הוא להוציא את המגשים ולהניח אותם על השולחנות. זו דרך נוחה מאוד לאירועים כגון ימי עיון וישיבות צוות ואף אירועים שנערכים בבית.
  • כיבוד חלבי בהגשה – כאן אנו יכולים לספק פשטידות שלמות שאפשר לחתוך בזמן האירוע, סלטים בתוך קערות יפות, מגשי פירות חתוכים וכל מה שנחוץ לכם.
  • קייטרינג חלבי באשדוד מלא – אנו מציעים קיייטרינג שכולל את כל המרכיבים – מנות ראשונות, מנות עיקריות כגון פסטות ופשטידות, סלטים, תוספות חמות ואף קינוחים חלביים עשירים. זוהי בחירה מבוקשת באירועים גדולים שנערכים באולמות אירועים.

כיצד אפשר להזמין קייטרינג חלבי באשדוד?

אין פשוט מזה. אתם מעדכנים אותנו מה מהות האירוע שלכם, התקציב ומספר האורחים. אתם מספרים לנו איך בדיוק אתם מתכוונים להגיש את הכיבוד. האם לנטילה על גבי מזנון מרכזי? האם בהגשה לשולחנות? האם האירוע נערך בבית שלכם או באולם אירועים?

הנתונים הללו נחוצים לנו לשם תכנון הקייטרינג ואנו מכינים אותו מוכן להגשה בדרך הנוחה לכם. אנו גם מנוסים בהכנת קייטרינג לאירועים הנערכים בחיק הטבע, כגון ימי גיבוש וכיף ואף חתונות שמתקיימות על טהרת הצמחונות. אנו מכינים את הכיבוד גם לאירועים הנערכים בבית, כגון ברית, בר או בת מצווה, ימי נישואין עם המשפחה וימי הולדת מרגשים לסבא ולסבתא. המטרה שלנו היא שאתם תהנו ותוכלו להיות עם האורחים שלכם ולשם כך אנו נדאג לכל הכיבוד כדי שאתם לא תצטרכו לטרוח ולהיות עסוקים בקניות, חיתוך, בישול והגשה.

נשמח להתאים לכם קייטרינג חלבי באשדוד לפי הצרכים והטעם שלכם. אנא התקשרו אלינו או השאירו פרטים באתר, ואנו נחזור אליכם עם כל הפרטים הדרושים שלכם לארגון קייטרינג טעים ובלתי נשכח.

הצעת מחיר בקליק

סמן את המגשים הרצויים

קבל הצעה להזמנת מגשי אירוח

אנחנו מבטיחים לך שאצלנו תהנה מאוכל איכותי במחירים מנצחים!

מלא פרטי האירוע וקבל הצעת מחיר