אוכל מוכן ומגשי אירוח

אוכל מוכן ומגשי אירוח

מגשי אירוח

מגשי אירוח

אוכל מוכן

אוכל מוכן והגשה

מגשי אוכל לאירועים

מגשי אוכל הם דרך נוחה מאוד להגשת כיבוד באירועים. הם מתאימים לסוגים שונים של אירועים, החל כמנות ראשונות באירוע גדול ועד לכיבוד כולו באירועים קטנים בחוג המשפחה. אפשר להזמין מגשי אוכל לאירועים בשלל מנות, מהמנות הראשונות ועד לקינוחים. דרך החלוקה נקבעת מראש, הנחה על מזנון או באמצעות הגשה על ידי מלצר. אנו מכינים את כל הסוגים של מגשי אוכל, טעימים ונוחים להגשה, לפי התקציב וסוג האירוע המתוכנן. 

מגשי אוכל לאירועים

מגשי אוכל לאירועים
מגשי אוכל לאירועים מכל הסוגים

כאשר מארגנים אירוע, יש לדאוג לכל ההיבטים הקשורים אליו. תיאום מקום, תאריך, הזמנת האורחים וארגון הכיבוד. מגשי אוכל לאירועים מספקים פתרון מצוין להיבט הכיבוד, שכן לא צריך להזמין קייטרינג שלם אלא האוכל מגיע כבר מוכן מראש, ומסודר בצורה נוחה להגשה על גבי המגשים. אפשר להזמין מגשים כאלה במגוון מנות:

  • מנות ראשונות – כאשר אתם עורכים אירוע גדול והזמנתם קייטרינג, מגשי אירוח הכוללים מנות ראשונות הם פתרון מצוין. הדבר אף נוח מאוד לאירוע שמתקיים בגינה, על גג הבית ואף בחיק הטבע.
  • מנות עיקריות – אפשר להזמין את כל סוגי המנות העיקריות על גבי מגשים וכך אין צורך להעמיד סירים ולחמם אותם בזמן. מנות עיקריות יכולות להיות פלטות של בשרים חתוכים בצורה אסתטית, המבורגרים עם תוספות טעימות, פלטת נקניקים ועוד.
  • קינוחים – אין כמו פלטות חגיגיות של קינוחים מרהיבים לסיום אירוע מושקע. אנו מכינים סוגים שונים של מגשי קינוחים, החל מעוגות, פטיפורים ועד למגשי פירות חתוכים.

אפשר להזמין את כל סוגי מגשי האירוח, לפי התקציב שלכם, סוג האירוח ומספר האורחים.

הזמנה של מגשי אוכל לאירועים

להזמנה של מגשי אוכל לאירועים יש יתרונות רבים. בראש ובראשונה נוחות ההגשה, כאשר אפשר להניחם על גבי מזנון מרכזי והאורחים נוטלים את האוכל המוכן מראש, לתוך צלחת הגשה. אפשר גם להסתובב בין האורחים ולהציע להם את המזון על ידי מלצר. היתרון הגדול הוא שאתם מחליטים כיצד להגיש את האוכל לפי סוג האירוע ומטרת האירוח. האם האורחים מסתובבים בעמידה, האם הם יושבים בפינות הסבה, לכל צורת אירוח יש אפשרות להזמין את מגשי האוכל המתאימים.

נשמח להכין עבורכם מגשי אירוח לאירועים מכל סוג. אנו מתאימים את סוג האוכל המוגש לתקציב שלכם, לסוג האירוע, המיקום שלו ומספר האורחים המוזמנים. נשמח לענות לכם על כל שאלה ולספק לכם פרטים נוספים, אנא השאירו פרטים באתר או התקשרו ונציג מטעמנו יחזור אליכם עם כל מידע שדרוש לכם.

הצעת מחיר בקליק

סמן את המגשים הרצויים

קבל הצעה להזמנת מגשי אירוח

אנחנו מבטיחים לך שאצלנו תהנה מאוכל איכותי במחירים מנצחים!

מלא פרטי האירוע וקבל הצעת מחיר