אוכל מוכן ומגשי אירוח

אוכל מוכן ומגשי אירוח

מגשי אירוח

מגשי אירוח

אוכל מוכן

אוכל מוכן והגשה

מגשי אירוח מתוקים

בחרתם את מיקום האירוע, הבגדים כבר מוכנים, תסרוקות איפור, חליפה, מנות עיקריות, תוספות ועוד. אבל מה לגבי הקינוחים? נכון שהם מגיעים בסוף הערב אבל בינינו שאף לא יישמע כמעט כולם מחכים לקינוחים בסוף האירוע וממתינים בקוצר רוח לקינוחים המיוחדים שיגיעו. אם זה העוגות המיוחדות והמעוצבות, העוגיות עם הצורות והמילוי שבפנים, כוסות המוס האישיות ועוד.

מגשי אירוח מתוקים.. קצת מעבר..

אבל אם רוצים משהו קצת מעבר ? לא קינוח שגרתי שכל אירוע אפשר למצוא אותו? האם קיים קינוח מיוחד שיקפיץ את האירוע בכמה רמות מעל? ובכן וודאי. היום ניתן למצוא מגשי אירוח מתוקים עם שלל קינוחים טעימים שמסיימים את האירוע באקורד נעים ובטעם של עוד.

 

מגשי אירוח מתוקים

מגשי אירוח מתוקים עמוסים כל טוב

זה לא סוד שלכולם יש את החולשה למתוקים , גם אם מדובר במינונים כאלו ואחרים , כולם אוהבים מתוק. אבל אם אתם בעלי אירוע או רוצים להפיק אירוע שרבות כבר ידברו עליו כדאי לפנות מקום לקינוחים ולהדגיש את היצירתיות, האיכות, ומתיקות ולהציב את הקינוחים על מגשים מעוצבים שיפנקו את האורחים ויגרמו להם להתפעל מהאירוע ולא פחות חשוב מהאכול ומהקינוחים המוצעים להגשה. מגשי האירוח המתוקים לרוב הם עמוסים במגוון רחב של עוגות, עוגיות, מוסים ועוד. הצבעים והריחות הם אלו שמחליטים עבור האדם מה לקחת. במגשי אירוח ניתן להניח את כל הטוב הזה ולתת לאורח לבחור מה שהוא רוצה. השפע והעיצוב כולם מונחים במגש.

לא לעשירים בלבד

הדעה הרווחת כאשר מתכננים אירוע יוקרתי היא שמדובר באירוע עם משאבים גדולים ויכולת כלכלית גבוהה, יכול להיות שזה נכון אבל לא תמיד המצב אכן כך. למשל במידה ורוצים להפיק אירוע מיוחד ויוקרתי לא חייבים לשפוך כספים רבים על קינוחים עשירים ויקרים אלא יכולה להיות אופציה והיא הזמנת מגשי אירוח מתוקים, המחירים הם לא בשמיים יחד עם זאת האירוח מרגיש שהוא נמצא באירוע איכותי ויוקרתי ואתם לא שופכים כסף רב על עיצוב וקייטרינג. בהחלט מדובר על אירועים שכל אחד יכול לעשות ולהישאר עם עודף בכיס. אירועים מסוג זה יכולים לענות גם על הצרכים של כולם ועדיין אפשר להרגיש שאכן מדובר באירוע מיוחד.
להיעזר בשירותי קייטרינג

להפיק אירוע ובמיוחד שמדובר באירוע משלכם זוהי בהחלט התרגשות גדולה , יחד עם זאת קיים לחץ כלשהו שהכל יהיה בסדר, ויתנהל כמו שצריך. בעיקר שמדובר בבחירת האוכל לאירוע, ובשביל שהכל ידפוק כמו שעון חשוב מאד להיעזר בשירותי קייטרינג מומחים ומנוסים בתחום על מנת להעביר את הערב כמו שצריך וכמובן שכל האורחים יוכלו לטעום וליהנות מהארוחה. בעזרת אפיון האירוע חברת הקייטרינג תתאים לכם את המאכלים שיכולים להשתלב ובעיקר להציע קינוחים מיוחדים שיקפיצו את האירוע.

הצעת מחיר בקליק

סמן את המגשים הרצויים

קבל הצעה להזמנת מגשי אירוח

אנחנו מבטיחים לך שאצלנו תהנה מאוכל איכותי במחירים מנצחים!

מלא פרטי האירוע וקבל הצעת מחיר