אוכל מוכן ומגשי אירוח

אוכל מוכן ומגשי אירוח

מגשי אירוח

מגשי אירוח

אוכל מוכן

אוכל מוכן והגשה

מגשי כריכים לאירועים

מגשי כריכים לאירועים הם דרך נוחה מאוד להזמין ולהגיש כיבוד בסוגים שונים של אירועים. הם מתאימים הן לאירועים גדולים כמנות ראשונות והן לאירועים קטנים ככיבוד שלם. כאשר מזמינים כריכים אין צורך לדאוג לסט שלם של כלים ואפשר להסתפק במפיות חגיגיות. זו הדרך הנוחה והטובה לארח בקלות וליהנות מכיבוד מצוין. 

מגשי כריכים לאירועים

מגשי כריכים לאירועים
מגשי כריכים לאירועים דוגמה

מגשי כריכים לאירועים מתאימים למגוון גדול של אירועים. אפשר להתאימים לכל תקציב נתון, לפי מספר האורחים, סוג האירוע ומיקומו. לדוגמה:

  • אירוע בטבע – ארגון אירוע בטבע מצריך הרבה הכנה. החל ממציאת המקום, הכנת מקומות ישיבה, הצללה ועוד. הזמנה של מגשי כריכים היא הפתרון הנוח יותר להיבט הכיבוד.
  • מפגש חברים – כריכונים הם הפתרון המושלם לפנק חברים שהזמנתם לצפייה במשחק גמר בטלוויזיה, למפגש יום שישי בערב ועוד. במקום לטרוח במטבח ולבזבז שעות על הכנת כיבוד, מזמינים מגשי כריכים לאירוח ויכולים לשבת בכיף עם החבר'ה.
  • ישיבת צוות – במקומות עבודה מתקיימות ישיבות צוות באופן קבוע. אנשים נמנעים מעוגיות, עוגות וכיבוד משמין. משום כך מגשי כריכים לאירועים עסקיים הם פתרון נוח ובריא עבור כל המשתתפים.
יש הזדמנויות רבות שבהן אפשר ליהנות ממגשי כריכים ונשמח לייעץ לכם על סוג הכריכים המתאים לאירוע שלכם, לפי התקציב הנתון.

הזמנת מגשי כריכים לאירועים

הזמנה של מגשי כריכים לאירועים אינה מסובכת. אפשר להזמין מגשי כריכים בשלל וריאציות, למשל כריכים בשריים עם ירקות טעימים, כריכונים צמחוניים עם שלל ירקות וגבינות טובות, כריכונים עם ממרחים שונים ועוד. אנו מציעים את כל סוגי הלחמים בחיתוכים שונים, ומסדרים את מגשי הכריכים בצורה אטרקטיבית על גבי מגש דקורטיבי. אפשר להניחו בפינה על גבי שולחן ואפשר גם להסתובב בין האורחים ולהציע להם לקחת כריך עם מפית, כל אחד עם צורת ההגשה הנוחה לו. אירוח באמצעות מגשי כריכים הופך את כל ההתארגנות שלכם לקלה יותר, שכן האורחים נוטלים את הכריכים לפי רצונם וכל שעליכם לדאוג הוא לשתייה ולקינוח טעים.

אם ברצונכם לקבל פרטים נוספים על שלל האפשרויות לקבל מגשי כריכים לאירועים, אנא השאירו פרטים או התקשרו. נציג מטעמנו יחזור אליכם עם כל המידע הנחוץ ויתאים לכם מגשי כריכים לסוג האירוע, מספר האורחים והמיקום שבו יתקיים האירוע.

הצעת מחיר בקליק

סמן את המגשים הרצויים

קבל הצעה להזמנת מגשי אירוח

אנחנו מבטיחים לך שאצלנו תהנה מאוכל איכותי במחירים מנצחים!

מלא פרטי האירוע וקבל הצעת מחיר