אוכל מוכן ומגשי אירוח

אוכל מוכן ומגשי אירוח

מגשי אירוח

מגשי אירוח

אוכל מוכן

אוכל מוכן והגשה

מגשי סושי לאירועים

הכול על הזמנת מגשי סושי לאירועים

האירוע שחיכיתם לו כל כך הרבה זמן מתקרב? רוצים לתכנן אותו בצורה כמה שיותר מוצלחת כך שהוא יהיה מהנה במיוחד? אם כך, רצוי לזכור שעבור האורחים שלכם האוכל הוא כמעט תמיד גולת הכותרת. זה אומר שאומנם כדאי יהיה לדאוג גם למוזיקה נעימה ולעיצוב יפה, אך חשוב להשקיע באוכל שיוגש לאורחים. לכן מגשי סושי לאירועים הם מסוג אותם הדברים שלא כדאי לוותר עליו, כי כולם אוהבים היום סושי. זקוקים להצעת מחיר? מלאו את הטופס המצורף בעמוד זה ואחד מהנציגים שלנו ב Tray  מגשי אירוח ייצור עמכם קשר בהקדם.
מגשי סושי לאירועים
מגשי סושי לאירועים

כך תבחרו בין הרבה מגשי סושי לאירועים

אם חשבתם לרגע שבמידה ובחרתם באופציה כמו מגשי סושי לאירועים סיימתם את תהליך קבלת ההחלטות, דעו שאתם טועים. אומנם זה טוב ויפה להגיד שאתם רוצים שיהיה סושי באירוע, אך האם אתם מודעים לעובדה שיש הרבה מאוד סוגים של סושי? סושי הוא עולם ומלואו ולכן רצוי מאוד לבדוק איזה אופציות מציעה לכם החברה שאליה אתם פונים. האם אתם רוצים להזמין סושי שכולל שימוש בדגים מסוגים שונים? או שאולי אתם מעדיפים דווקא את האפשרות הצמחונית עבור האורחים שלכם? האם תרצו ליצור שילוב בין השניים? אין תשובה אחת נכונה לכל השאלות הללו אך מה שבטוח זה שכדאי יהיה לדאוג לכך שהאוכל יהיה מגוון. העניין הוא שכל אחד אוהב את הסושי שלו קצת אחרת ולכן, אם אתם מנסים להגיע למצב שכל האורחים ייצאו משהו טעים לאכול, כדאי יהיה להזמין כמה מגשי סושי, כאשר כל אחד מסוג אחר. 

כמה מגשי סושי לאירועים אנשים בדרך כלל מזמינים? 

אין ספק שזו שאלה מרכזית שמטרידה את כל מי שרוצה להפיק אירוע. מצד אחד, כולנו היינו רוצים לשדר לאורחים שלנו שעשינו הכול כדי להיות נדיבים וכדי להציע לכם מגוון רחב במיוחד. מצד שני, מי מאתנו היה רוצה למצוא את עצמו בסוף האירוע עם כמויות אדירות של סושי? לכן, אם גם אתם מוצאים את עצמכם חושבים על העניין הזה, דעו שאפשר להבין ללבכם. הפתרון הוא פשוט, שכן עליכם תחילה להכין את רשימת המוזמנים. כמה אנשים אתם מזמינים? וכמה מתוכם באמת יגיעו? בהמשך כדאי יהיה להחליט האם אתם רוצים להגיש רק סושי מסוגים שונים או שיהיו עוד מגשי אירוח אחר. העניין הוא שאם יש עוד מאכלים אחרים, לא כדאי יהיה להזמין אינספור מגשי סושי. מצד שני, אם המנה העיקרית כוללת רק סושי, כמובן שצריך לדאוג שיהיה מספיק אוכל לכולם. 

מגשי סושי יפים, מעוצבים ומעוררי תיאבון 

אם יש לכם התלבטות לגבי השאלה מאיזו חברה מקצועית תרצו להזמין מגשי סושי לאירועים, בהחלט אפשר להבין אתכם, שכן יש היום לא מעט חברות שעוסקות בענף הזה. אומנם לא בכל חברה של מגשי אירוח אפשר גם למצוא סושי, אך יש גם מספר חברות שכן מציעות את האפשרות זאת. מה שכן כדאי לשים לב, זה לכמה פרטים חשובים כמו: האם הסושי באמת טעים? האם הכול טרי ומעורר תיאבון? כמו כן, אל תשכחו שגם עיצוב מגשי הסוגי זו נקודה משמעותית ביותר. מגשי אירוח שאינם מעוצבים כמו שצריך בסופו של דבר נשארים עמוסים כי האורחים פשוט לא מתקרבים אליהם. לכן חלק מרכזי בעניין הזה זו שאלת העיצוב, היצירתיות והצגת המטעמים השונים. כדי לבחור חברה שתניח את הדעת ושתיתן לכם שירות טוב רצוי לראות מראש תמונות של מגשי הסושי, כי מה פתאום שתתפשרו על משהו שלא נראה מספיק מגרה?  אם אתם רוצים להזמין מגשי סושי לאירועים שנראים טובים, שכוללים סושי טעים במיוחד וגם מחפשים מחירים אטרקטיביים, אנחנו ב Tray  מגשי אירוח מחכים לכם! השאירו פרטים, ספרו לנו למה אתם זקוקים ואנחנו כבר נדאג לתת לכם הצעת מחיר שלא תוכלו לסרב לה.  מגשי סושי לאירועים הופכים כל אירוע לחגיגי ומרגש ויש להם שני יתרונות גדולים. האחד הוא שהם נוחים לנטילה ולכן מושלמים לאירוע עם הרבה אנשים, והשני הוא שהם צבעוניים וחגיגיים. המרכיבים של הסושי, אורז, דגים וירקות, הופך סושי ללהיט שכן מדובר בארוחה של ממש. אפילו לא צריך תוספות, אלא רק כמה רטבים אהובים והאירוע מושלם. 

מגשי סושי לאירועים – על האירועים להם זה מתאים

מגשי סושי לאירועים
מגשי סושי לאירועים שונים
מגשי סושי לאירועים הם תוספת נהדרת לכל אירוע ואף יכולים לשמש ככיבוד העיקרי עצמו. הם מתאימים לסוגים שונים של אירועים, כגון:
  • יום הולדת או יום נישואין – אנשים אוהבים לציין יום הולדת או יום נישואין בבית עם המשפחה או עם החברים. במקרה כזה לא חייבים לטרוח שעות, לבזבז זמן על קניות ועל הכנה ממושכת. מגשי סושי הם פתרון מעולה לאירוח בבית.
  • ישיבת צוות או ישיבת הנהלה – אנשים מקפידים על בריאותם וכבר לא מעוניינים במהלך ישיבות צוות לקבל מגשי עוגות, עוגיות ואוכל לא בריא. משום כך מגשי סושי לאירועים עסקיים הם פתרון מושלם, כי הם משביעים, נוחים לנטילה ובריאים.
  • מנה ראשונה באירוע גדול – אם אתם חוגגים בר או בת מצווה ואף חתונה, תיהנו ממנה ראשונה הכוללת מגשי סושי. האורחים מגיעים רעבים ואין כמו כמה רולים של סושי להתחיל את האירוע בצורה חגיגית וטעימה.
יש עוד הרבה הזדמנויות שבהן אפשר ליהנות ממגשי סושי לאירועים, החל מאירועים המתקיימים בבית ועד לאירועים המתקיימים בחיק הטבע.

הזמנה של מגשי סושי לאירועים

אנו מציעים לכם מגוון של מגשי סושי, לפי כמות האורחים, סוג הסושי החביב עליכם ועם הרטבים שאתם אוהבים. אפשר להזמין את הסושי במנות קטנות ואישיות, ואפשר להניחם על גבי מגשים גדולים, לנוחות המארגנים. את המגשים שמים במזנון וכך כל אחד יכול לקחת לעצמו את הסושי החביב עליו. לחלופין, עובד או מלצר יכול להסתובב בין האורחים ולהציע להם סושי בצלחת קטנה או במפית. נשמח לייעץ לכם כיצד להרכיב את מגש הסושי המתאים לאירוע שלכם. אנא השאירו את הפרטים שלכם באתר או התקשרו, ונתאים לכם במדויק מגשי סושי לאירועים. חומרי הגלם שלנו טובים, הרטבים איכותיים וצורת ההגשה אטרקטיבית וחגיגית.

הצעת מחיר בקליק

סמן את המגשים הרצויים

קבל הצעה להזמנת מגשי אירוח

אנחנו מבטיחים לך שאצלנו תהנה מאוכל איכותי במחירים מנצחים!

מלא פרטי האירוע וקבל הצעת מחיר